Hej


Eftersom ni inte svarar via Mail så försöker jag min lycka här ist. (Inklistrat det mail som jag skickat till er 5/8).

Jag köpte 2-dagars på skärgårdsfesten för att njuta till fullo när jag åkte ”hem” till en stad som jag bott i sju år.
När jag och mina vänner vid kl 21 på lördagskvällen blev nekade då det var fullt på torget blev vi minst sagt besvikna. Vi fick inte komma in då ni sålt för många biljetter.
Missade en utav de största artisterna som ni tagit dit.

Hoppas att ni förstår min besvikelse!

”Hej,

Min resa ner till Karlskrona fick ett märkligt slut. Eftersom jag väldigt gärna ville se vissa artister på skärgårdsfesten så hade jag köpt skärgårdspasset som, trodde jag, skulle ge en garanti till att komma in.
När jag blev nekad att komma in på lördagskvällen för att det var för mycket folk på torget så blev jag väldigt besviken.

Jag vill ha pengar tillbaka då ni inte planerat folkintaget bättre!”

Förväntar mig ett svar från er snarast, det är det minsta ni kan göra för en betalde kund som inte alls fick det som hon betalde för. Skärpning med kundservicen, hör ni! Ett svar är det minsta man kan begära! Skickade mitt mail den 5/8, kan tycka ni borde hunnit bemöta mig till nu.

Hälsingar, Amanda